28.8.09

KOTI


Olen yrittänyt järjestää kotiani kodikkaaksi. Monet asiat on vaikuttanut siihen, että minulla aina on 'liikaa tavaraa'. Pitäis tietenkin olla onnellinen, kun ei ole puutetta, mutta kun järjestys on vaikeasti saavutettavissa ahtaudessa.
Kaikella on kuitenkin taipumus järjestäytyä - ja yleensä vielä parhain päin.
Olen nyt kuvannut tämä hetkistä järjestystä, johon olen tällä hetkellä tyytyväisempi kuin ennen viime viikon järjestelemistä ja siivoamista. Koko ajan täällä kuitenkin tapahtuu ja järjestys muuttuu, joten kuvaan sen sitten taas myöhemmin ja on jännää seurata miten muuttuu. Tietokonepöydän kuvaan erikseen. Se on kyllä hyvä ja tarpeellinen, mutta suuri, joten en tiedä vielä jääkö se tähän. Se tuli minulle ystäväni muuton yhteydessä, kun se ON hyvä eikä se siellä ollut niin suuren näköinen! Jos löytyy joku joka tarvitsee, niin ilmoittaa vain minulle. Sen saa 'noutohintaan'. Minulla on makuuhuoneessa sopivan kokoinen vaihtoehto.

Ei kommentteja: