4.1.10

Viemäritön päivä

Tänään on ns. 'viemäritön päivä', joten otin ja pesin lakanoita eilen iltapvllä. Viemärityöt ovat edistyneet 'minun rapun' alakertaan ja parin - kolmen viikon kuluttua ovat töissä minun wessassa, mikä on hyvä asia.
Olen purkauttanut kylppäriin asennettua 'suihkukaappia', jonka olemassaoloa en ole ennen ymmärtänyt. Eilen huomasin kuitenkin MIKSI se on asennettu! Pyykkikoneesta poistuva vesi nimittäin nousee - viemärin tukkoisuuden takia - lattialle! Saa nyt nähdä miten tää asia muuttuu töiden ansiosta. Vastike ainakin nousi 57 euroa, mutta sen verran panostan kyllä toimivaan viemäriin, kun olen vuoden tuskaillut vetämättömän viemärin kanssa. Myyjällä piti pokka kauppakirjaa tehdessä. Muuten olen ihan tyytyväinen asuntoon, kunhan viemärikin saadaan kuntoon.
Alan varmaan, koirineni oleskelemaan paljon muualla päivisin, kun melu ja haju lähestyvät.

Ei kommentteja: