20.10.09

KEITTIÖ

Sain keittiön mieleisekseni. Se on aina ollut 'hyvä' ja toimi myyntivalttinakin!
Minä vain olin tyytymätön siihen, että pöytä oli kiinnitetty seinään ja minulle siellä oli liian vähän kaappitilaa. Minulla oli tietenkin 'liikaa tavaraa', jonka selitän sillä, että minulle on langennut äidin tavaroitten haltuunotto!
Sehän pitäis olla hyvä asia, mutta vaatii tilaa, kun itselläni oli jo omat tavarat, enkä välttämättä olis halunnut lisää! Osan olen lahjoittanut kirppimyyntiin, mutta on sellaista mistä ei noin vain luovuta.
Kuvia liitän myöhemmin.

4 kommenttia:

Tiina Susanna kirjoitti...

Ainahan se liika kama on ongelma, entis aikaisessa kodissa oli noin 150 tavaraa, nykyisissä 200 000.

melius- joli &amp kirjoitti...

Joo, oon jossain vaiheessa kun teen ruokaa tässä keittiössä miettinyt rouvaa, joka ennen minua on kokannut siinä. Tä'mä keittiö olis varmaan ollut hänelle aivan luksusta. Tällä tarkoitan myyjän äitiä, joka on asunut tässä syöttäen miestään ja kahta lastaan 60 ja 70 -luvulla.

Tiina Susanna kirjoitti...

Toisaalta, ennen se keittiö ei ole ollut "myyvän" näköinen vaan lähinnä käytännöllinen, joka tässä on aikalailla eri asia.

melius- joli &amp kirjoitti...

Osuit jälleen kerran 'napin kantaan'!