16.10.09

Iski siivousvimma!

Tämän siivouksen perusajatus on oikeastaan toiveen 'käsityövimmasta' toteuttamisen mahdollistamisesta.
Nyt tähtään kirjahyllyn saamiseen vintiltä huoneistoon! Tilaa on niin niukasti, että toimenpide aiheuttaa suursiivouksen! Sehän ei tietenkään koskaan ole turhaa, joten tuumasta toimeen.
Ensimmäisessä kuvassa näkyy makkari, jossa 'ATK-nurkkaus' sijaitsee. Samalla peiliovikaappi näyttää huoneen vastapäisen seinän, joka on täynnä hyllykköä tarvikkeineen. Siellä 'lepää' tarvikkeita käsityövimmaan! Moni puolivalmiskin on odottamassa valmisumistaan!
Sitten tulee kuva huoneen vakiasukkaista. Seinällä näkyykin kaikki rakkaitten lasteni kuvat vuodelta 1985. Pitää muistaa ostaa koukut kahdelle kuvalle, jotka vieläkin lepäävät laatikoitten päällä, vaikka olen asunnut täällä kohta vuoden!
Koirat asustavat tätä huonetta enemmän kuin minä, koska he odottava minua tässä huoneessa silloin kun olen asioilla, harrastuksissa tai muualla minne en voi heidät mukaan ottaa.
Yleensä he kyllä ovat aivan toisessa järjestyksessä! Maxien vakipaikka on sängyllä (tässä hän on alempana). Mintti (valkoinen)hyppelee joka paikassa ja Nöpö (musta) oleskelee uaeimmiten sängyn alla (nukkumaan hän tulee tyynyni viereen).
Kolmannessa kuvassa näkyy tyhjä paikka, sisääntulo-oven vieressä, josta vasemmanpuoleinen korkeampi hyllykkö, sängyn takana, on siirretty.
Tähän suunnittelen yhden osan kirjahyllyä johon näkyvä 'irtotavara' sijoittuisi! Kirjahylly on kaksiosainen ja toinen osa on sijoitettava olohuoneeseen, jonne ajattelen järjestäväni tilaa parvekkeen oven viereen. Toimenpiteen suunnittelussa minulle selkiintyi vähän keittiönkin sisustusta. Olen ollut tyytymätön kaappitilan vähyyteen ja tähän mennessä olen monella lailla yrittänyt järjestää sinne lisää tilaa. Siitä kerron joskus toiste ja tätä makkaria kuvaan sitten uudestaan, kun edistystä on tapahtunut.

Ei kommentteja: