3.7.09

Autotalli-Olohuone-HAASTE

Kiva, kiva. Zilga kävi kommentoimassa 'Turhakettani'. Käväisin tutustumassa hänen blogiinsa ja sehän oli ihan mielenkiintoinen. Siellä tutustuin m.m. haasteeseen, johon aion tarttua!
Näissä ensimmäisissä kuvissa näkyy olohuoneeni sisustus, jonka toteutin mieleisekseni.

Minulla ei ole autoa eikä autotalliakaan, joten sitä en voi kuvailla.
Autotallille olisi silti käyttöä, koska olen parin viikon ajan auttanut ystävätärtäni, poikansa huoneiston tyhjentämisessä.
Poika muuttaa muutamaksi vuodeksi ulkomaille opiskelemaan, eikä halua muuttaa huonekalujen kanssa, vaan vuokraa tarvitsemansa asunnot kalustettuina. Siksi hän on myynyt tavaroistaan mitä on voinut ja osa on siis 'tallennettu' minun ja muiden ystävien luokse muutamaksi vuodeksi.
Luokseni on tuotu säilytettäväksi: ATK -pöytä ja -tuoli, pari jakkaraa ja sänky alalaatikostoineen + patja petauspatjan kera, kaksi taulua ja peritty tarjoilupöytä. Lisäksi olen saanut omaksi taulun, seinäkellon, pienoismalliveneen, kala-aiheinen seinäkoriste ja käsityö 'raaka-ainetta' joille täytyy järjestää 'varastointi' paikkoja aktiivitoimintaa varten. Olen ehdottomasti harras 'käsityöihminen', enkä kestä sitä, että vaatteita tai kankaita heitetään roskikseen!
Liitän tähän kuvan tämän päivän olohuoneestani. Ruokapöydän kannoin keittiöön, josta poistin seinään kiinnitetyn pöytätason, josta en ole tykännytkään. Tulihan sinnekin vähän ahtautta, mutta työskentelytasoa enemmän.
Järjestän toki tavaroita paremmin, mutta se vie vähän aikaa. Viimeisessä kuvassa näkyy toinen tauluista. Toisen taulun olen kiinnittänyt piirongin takaseinään sängyn pään yläpuolella . Sen taulun jonka sain on saanut paikan eteisen seinältä.


Kello joka näkyy sohvassa on siis menossa seinälle suunnilleen sille paikalle missä edellisessä kuvassa näkyy kalakoriste, vene pienoismallin vieressä. Niistä olen todella onnellinen ja siedän niiden turvin ahtaudenkin! Kirjahylly joka näkyy veneen alla oli ennen ATK -pöytäni. Nyt minulla siis on tarkoitukseen pöytä ja tuoli ainakin joksikin ajaksi.

Ei kommentteja: