6.7.09

Maxie hammaslääkäriin


MINUA jännittää!
Huomasin viime viikolla, että yksi Maxien oikeanpuoleinen poskihammas on oudon näköinen! Se on kokonaan ruskea ja sitten se vielä on rikkinäisen näköinen!
Kaikki hampaat ovat hammaskiven peitossa, mutta vastaava oikeanpuoleinen poskihammas on kuitenkin vaalea ja ehjän näköinen. Ostin Disperiniä ja olen antanut sitä vajaan 1/4 tablettia, murskattuna jauhelihaan piilotettuna, pari kertaa päivässä, kun ajattelin että hammasta särkee.
Tänään soitin ensin kasvattajalle ja hän sanoi, että poisto on ainoa kannattava toimenpide! Sitä minäkin olin itsekseni ajatellut. Sitten soitin eläinlääkärille. Ensimmäinen Henri Hildén oli lomalla ja Turun kaupungin pieneläinkliniikalla ei ole työkaluja hammaspoistoon. Sitten soitin PetVet'iin, joka sijaitsee Lemminkäisenkadulla eli tässä lähellä ja siellä tehdään kaikenlaisia hammashoitoja koirille päivittäin klo 10 ja 14 välillä. Tilasin Maxielle ajan huomiseksi klo 10 ja olen päättänyt, että kun häntä rauhotetaan niin eivät saa antaa heräämisainetta. Haluan että käytetään niin vähän kemikaaleja kuin mahdollisesti ja on se kustannuskysymyskin. Minä saan hakea hänet sieltä klo 14 ja kannan hänet kotiin nukkumaan ensi kipuajan! Minua jännittää, vaikka se ei ole ensimmäinen kerta, kun Maxie rauhotetaan; mutta joka kerta on ainutlaatuinen.

Ei kommentteja: