28.2.09

MUUTOKSIA ja tilkkutyö

Sivulla on tapahtunut muutoksia, ilman minun toimintaa!
En tiedä miten se hyödyttää, mutta jospa se on hyväksi.

Eilen olin klo 10 - 16 Turun 'Arbiksen' tilkkutyökurssilla.
Teen parisängyn päiväpeitettä jo kolmatta vuotta. Paljon muutakin olen sillä aikaa ehtinyt tehdä, sekä käsi- että muuta työtä. Kotona ei ole vieläkään tilaa tehdä/hallita niin suurta työtä. Nyt olen tekemässä reunusta.
Yläosan ompeleminen masensi minua jonkin aikaa, kun minulla ei ollut tarpeeksi kangasta peruskuvioon ja jouduin käyttämään korvaavaa kangasta. Se on ihan hyvää kangasta, mutta väriltään ei ole niin hyvin 'istuvaa' kuin alkuperäinen kangas. MUTKU en löytänyt mistään sopivampaa, enkä halunnut keskeyttää tekemistäkään. Yritän nyt korvata vähän työläämmällä reunuksella. Toivottavasti siitä tulee kelvollinen.
Ajattelen, että jos saisin sen niin pitkälle valmiiksi, että voisin kesän aikana tikkauksella muokata 'korvikekankaan' värimaailmaa.
Tänään jatkuu kurssi ja maaliskuussa on vielä yksi kurssipäivä.

Ei kommentteja: