11.3.09

Adrenaliinista SISUA

Annika koki aiheelliseksi huomauttaa, tekstarissa, että toisin Nöpön matka-boxin, sopimus-, rekisteri- ja muut paperit, kun sunnuntaina tuon Nöpön Helsingin rautatieasemalle!
Minulla nosti adrenaliini sillä hetkellä sisua pintaan! Minkälaisena ihmisenä hän pitää minua?!! Totta kai olin aikonut viedä Nöpön boxissaan ja olin jo ottanut paperit esille. Tuon tekstarin takia tarkastin paperit ja totesin, että siinä on meidän 14.2.09 kummankin allekirjoittama osamaksusopimus ja Nöpön rekisteritodistus ja eläinlääkäripaperit. Kävin ostamassa junaliput jäykin askelin. Kotona mietin ja tuntui, että en tee oikein jos vien Nöpön Helsinkiin.
Päätin soittaa kasvattajalle ja kysyä neuvoa. Jo se että juttelee jonkun kanssa avaa näköaloja. Oli hyvä, että soitin. Hän oli sitä mieltä, että Nöpölle ei ole hyväksi muuttaa takasin, kun hän on jo osoittanut viihtymistä meillä ja tulee hyvin toimeen Mintin ja Maxien kanssa. Sovittiin, että kirjoitan Annikalle mahdollisimman kohteliaan kirjeen (jonka Pia sitten tarkastaa) ja kerron, että en vie Nöpöä hänelle ja pyydän saada maksaa hänen lähettämät rahat takaisin.
Kuten arvattiin, minulla oli liikaa turhia tunteita kirjeessä ja Pia aikoi muokata sitä asialliseksi. Sitten Pia soittikin ja kertoi, että Annika oli soittanut hänelle ja kysynyt, että voiko hän käydä katsomassa Nöpöä meillä! Pia oli kieltänyt ihan sen takia, kun Annika on vielä niin tunteilla kiinni Nöpössä. Vuoden päästä ehkä, olisi sopivampi. Minä sain ohjeen maksaa rahat takasin ja alkaa olemaan jämäkämpi. Ei tarvitse selostaa oloja eikä tarvitse lähetellä kuvia tai videoita. Pia vahvisti vielä sen,. että minun on tajuttava, että niin kauan kun seuraan maksusopimusta, niin Nöpö on jo minun -eikä kukaan voi sitä kyseenalaistaa.
EN SIIS VIE NÖPÖÄ HELSINKIIN SUNNUNTAINA !

Ei kommentteja: