6.3.09

Tunnustus

TARJUSKA lahjoitti minulle tällaisen ihanan tunnustuksen. Hän kommentoi:
- "Kristinalle, joka on vähän uudempi tuttavuuteeni. Hän jaksaa tsempata joka päivä minun blogiani".
Jaan tämän tunnustuksen Tarjuskan ystävien:
- Katjan kanssa, joka on uskollisesti jaksanut roikkua Tarjuskan blogissa oikeastaan alusta lähtien eli lähes kolme vuotta. JA
- Inkataikan kanssa, josta on tullut myös innokas kommetoija ja kävijä Tarjuskan blogissa.

KIITOS Tarjuska TUNNUSTUKSESTA!
Haluaisin kyllä jakaa tämän tunnustuksen jollekin, mutta olen vielä niin uusi bloggaaja, että en ole saanut hankittua kävijöitä blogiini.
Aloitin tätä bloggaamista oikeastaan ikäänkuin puhekumppanin sijaiseksi, koska olen vähän solmussa itseni kanssa.
Hyvin harvalle olen kertonut tästä ja sitä paitsi koneeni on hidas ja on työlästä tehdä vaativampia juttuja, kun toiminnan (jopa ohjeiden) toteuttamisen odottaminen tuntuu työläältä. Tänä vuonna ei ole varaa uudistaa koneistoa - täytyy toimia näillä eväillä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Eipä haittaa, vaikka et tunnustusta eteenpäin laittaisikaan. Pääasia on, että halusin sen sinulle ojentaa. Kiva lukea lähes päivittäin kommentejasi...vaikka itse olen ollut viime aikoina vähän "kiireinen" kommentoimaan. Tänään mein lähes koko päivä polilla, lapsenlapsen kanssa. On se eläkeläisenä oleminen välillä niin kiireistä. :))